Information om dagens träningmatch mot GIF Sundsvall

Östersunds FK kommer idag lördag ställas mot GIF Sundsvall i en träningsmatch inför återstarten av Superettan. Avsparken är klockan 13:00 på Jämtkraft Arena och nedan kommer sammanfattad information om evenemanget.

Entréer
Entréer kommer enbart hållas öppet på Östra läktaren. Dessa öppnar klockan 12:00, det vill säga en timme innan avspark.

Scanning av biljetter
Ha era biljetter redo vid inpassering. Här kommer biljettvärdar ta emot er och scanna er biljett. Ni kan antingen ha skrivit ut er matchbiljett, eller så kan denna scannas via telefonen.

Säsongskort
Vänligen observera att säsongskort ej gäller denna match.

Kiosk
Stora kiosken på huvudläktaren kommer hålla öppet under matchen. Här kommer lättare tilltugg och fika att finnas.

Parkering
Vi hänvisar supportrar som ska gå på matchen mellan Östersunds FK och Östersunds FK att parkera era fordon på den primära parkeringen vid den Östra läktaren (Huvudläktaren).

Vi samarbetar med Aimo park för en smidig och digital lösning via mobilen. Det du behöver göra är att ladda ned appen för att kunna betala avgiften.

Kom igång med Aimo App – gör så här:

1. Ladda ner appen via App Store eller Google Play
2. Registrera dig och välj zonkod 1111