Information rörande återbetalning av säsongskort 2020

Det är i dagsläget många som hör av sig och undrar status på återbetalning av säsongskort.

Vi närmar oss slutet av Q1, som vi tidigare kommunicerat så avser vi återbetala ekonomisk ersättning i enlighet med den infon vi delgav er alla som önskade detta i december 2020. Återbetalningen gäller för de som ansökte om detta senast 18 december 2020.

Vi har under januari och februari påbörjat återbetalningen och avser slutföra alla återbetalningar innan 31/3.

Den rådande pandemi som välkänt fortlöper i vårt samhälle har en fortsatt stor påverkan på vår verksamhet. Utifrån regeringen och folkhälsomyndighetens varierande besked så påverkas vi dagligen, framför allt i publikfrågans vara eller inte vara.

Vi förstår att de som ej ännu erhållit sin ersättning frågar, vi kan tyvärr inte besvara er alla men återbetalningen skall alltså ske inom Q1.

Om det efter sista mars skulle vara någon som ej ännu erhållit sina pengar så ber vi om förståelse då det är manuell hantering av denna fråga, då det är en ny situation för oss alla.

Om det blir publik

Om allsvenska klubbar får klartecken att ta in publik på allsvenska matcher kommer vi prioritera människor med säsongskort. I dagsläget kommer vi ej sälja fler säsongskort än vad vår maxkapacitet under pandemin tillåter.

Är det så att ni avser använda återbetalningen till att köpa nytt säsongskort, kontakta info@ostersundsfk.se

Tack för ert tålamod och er förståelse!

Rött och svart pumpar hjärtat!