Kampanj på Säsongskort 2020

Erbjudanden:

Norra Stå till extra billigt pris

Köp ditt säsongskort inför 2020 på Norra Stå till rabatterat pris:

Du kan också köpa säsongskort i ÖFK-Butiken på Storgatan 26.

Vuxen:                                          1200 kr              (ord. pris 1850 kr)

Ungdom 7-17 år:                        650 kr                (ord. pris 1200 kr)

Vid uppvisande av medlemskap i Falkarna säsongen 2020 ges 100 kr extra i rabatt på ovanstående priser. För att ta del av den extra Falk-rabatten kan köpet endast göras i ÖFK-butiken

Detta erbjudande gäller till 30/11

Träff med ÖFKs ledare och 5 kompisbiljetter

Privatpersoner som innehar säsongskort 2020 på kategori 1 (röda sektioner) kommer att få en inbjudan till en unik träff med ÖFKs tränarstab. Där ges möjlighet att ställa frågor om spelare och taktik inför säsongen.

Utöver detta får man 5 stycken kompisbiljetter som går att nyttja till utvalda matcher under säsongen. Med dessa biljetter kan man under säsongen bjuda 5 vänner på allsvensk fotboll.

Inbjudan och länk för att plocka ut biljetter skickas via mail.

Detta kräver att man köper sitt säsongskort innan 31/1