Kontantfri arena när ÖFK möter Trelleborg

På lördag 16.00 möter ÖFK Trelleborgs FF i sin första hemmamatch efter uppehållet.

I samband med matchen övergår arenan till att vara kontantfri. Vid köp av biljetter, souvenirer, fika och matchprogram gäller då Swish eller betalkort (Visa, MasterCard, Mestro). I TILL Restaurang Hörnsparken och vid parkeringen går dock kontanter fortsatt bra.

Nytt är också att matchprogram kommer att finnas att köpa i våra kiosker.

Ett tips inför förändringen är att spara alla våra Swish-nummer i mobilen, då blir det ännu smidigare på arenan.

Butiken stängd inför flytt – här köper du biljetter

Som vanligt rekommenderar vi dig att köpa biljetter i förväg – det minskar köandet vid arenan matchdag. Många hemvändare passar på att gå på match under semestern och eftersom ÖFK-butiken är stängd på grund av flytt är det allra smidigast att köpa biljetter tidigt.

Biljetter köpes enklast via ostersundsfk.ebiljett.nu, i förbutiken på ICA Kvantum Lillänge eller via AXS på 0771-45 46 00.