Köp biljetter inför höstens två sista hemmamatcher

Allsvenskan befinner sig just nu i ett internationellt uppehåll med hänvisning till det aktuella VM-kvalet inför slutspelet, vintern 2022.

Just nu finns biljetter för matcherna mot Mjällby AIF den 22 november och Degerfors IF den 4 december till försäljning. Inför dessa matcher släpper vi samtliga biljetter för 50 kr styck, oavsett vart på arenan ni sitter. Tillsammans fyller vi arenan och stöttar vårt lag de sista hemmamatcherna, och laddar för ytterligare ett år i elitfotbollen 2022.

Vill man betala mer för att stötta ÖFK mot Allsvenskan så tar vi tacksamt emot det och arbetar för ett fantastiskt fotbollsår 2022.

På ostersundsfk.ebiljett.nu och i ÖFK-Butiken kan ni hitta samtliga biljetter till försäljning.

Precis som föregående matcher gäller nu också säsongskort för inpasseringen på Jämtkraft Arena. Om ni inte hämtat ut ert kort än, vänligen besök ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund för att hämta ut ert plastkort. Har du ett gammalt säsongskort som gällde för 2020 men inte köpt ett nytt säsongskort för 2021 behöver du köpa ett nytt säsongskort med plats för den aktuella säsongen. Om ditt kort är skadat kan du behöva besöka ÖFK-Butiken för att införskaffa ett nytt plastkort.

Tänk på att det alltid är billigare att förköpa biljetter till matchen istället för på Jämtkraft Arena. Säkra din biljett för matchen redan idag och hjälp till att fylla hela arenan!

Östersunds FK rekommenderar dig att enbart besöka våra evenemang om du är fullt frisk. Ovaccinerade bör undvika stora evenemang för att skapa så trygga tillställningar som möjligt utifrån Coronaviruset, COVID-19 pandemin som råder.

Såhär gör du om du vill betala mer än 50 kr för din biljett till någon av matcherna:

Swisha till 123 515 03 05 och märkt den som ”Biljettgåva”