Köp ”Bortakortet” och stöd ÖFK på bortamatcherna

Nu startar vi upp försäljningen av ”Bortakortet”. ”Bortakortet” är ett säsongskort för ÖFK:s alla bortamatcher i Allsvenskan under 2019. Kortet finns att köpa från och med nu och fram till 15 mars 2019.

Är du ett fotbollsfan så och vill se ÖFK:s alla 30 matcher i Allsvenskan under 2019 och redan har skaffat dig ett säsongskort för hemmamatcherna, då är ”Bortakortet” det ultimata sättet för dig att se 30 omgångar i Allsvenskan med ÖFK under 2019 på ett billigt sätt.

Kortet kostar 1000 kronor och gäller då som inträde på ÖFK:s alla bortamatcher i Allsvenskan 2019.

Kortet säljs alltså fram till 15 mars och korten är opersonliga och behöver ej förses med namn. Bortakortet finns i begränsat antal och köper du bortakortet så stödjer du samtidigt ÖFK med 500 kronor.

Här går du in och tecknar dig för ett bortakort.