Köp soffbiljett – stötta ÖFK

I kväll spelar ÖFK hemma mot Mjällby i Allsvenskan. Tyvärr spelas matchen utan publik och spelare och ledare i laget saknar verkligen ert stöd på läktarna. Men nu kan ni stödja laget hemifrån genom att köpa en soffbiljett för 25 kronor.

Att spela utan publik är en konstig känsla för spelare, ledare, ja för hela ÖFK. Det är ni fans som finns där och stöttar laget i framgång och i motgång. Det är fansen som gör att spelarna känner stolthet och lycka. Kort och gott, utan er fans skulle ÖFK inte vara någonting.

Nu spelas matcherna i Allsvenskan utan publik och då finns det andra sätt att stödja ÖFK, nämligen att köpa en Soffbiljett. En soffbiljett kostar 25 kronor och ni köper den här!

Vi i ÖFK tackar er för ert stöd! Vi är väldigt tacksamma för ert stöd!

Matchen i kväll kan ni se på Dplay och sändningen startar klockan 18.45. Ni kan se uppsnacket där vi släpper laguppställningen klockan 18.00 direkt på vår facebooksida!