Bli delägare i ÖFK – en investering för livet

I vårt mål att säkra en Elitlicens 2024 är vi idag glada att kunna presentera det nästa stora steget i vår plan, vilket vi hoppas kommer att väcka stort intresse.

ÖFK är en koncern som består av två enheter: Östersunds FK Elitfotboll AB och Östersunds Fotbollsklubb. Föreningen Östersunds Fotbollsklubb äger 93% av Östersunds FK Elitfotboll AB. Det är en stark medlemsägd och sammanhållen struktur inom vår organisation.

Nu har Östersunds Fotbollsklubb beslutat att erbjuda en exklusiv möjlighet att fördjupa er koppling till ÖFK och vara med och forma vår gemensamma framtid.

Vi säljer nu aktier från vår aktiepost till en kostnad av 10 000 SEK per post, vilken inkluderar 13 aktier. Som en extra bonus erbjuder vi även en spännande föreläsning om ledarskap, presenterad av vår Huvudtränare Magnus Powell, vår Sportchef Stefan Lundin och vår VD Peja Lindholm.

Genom att bli en stolt aktieägare i Östersunds Fotbollsklubb tar ni del av vår gemensamma passion och målsättning att återigen erövra internationella triumfer. Det är även en chans att fördjupa er relation till ÖFK och vara med och forma vår gemensamma framtid. Tillsammans har vi redan uppnått enastående prestationer och vi är övertygade om att det bästa ännu ligger framför oss.

Låt oss tillsammans skriva nästa kapitel i ÖFKs framgångssaga.

Påskriven och signerad teckningsanmälan skickas inscannad till info@ostersundsfk.se eller per post till Box 5040, 831 05 Östersund.

Teckningsanmälan hittar ni här (PDF format)
Presentation om aktieposten hittar ni här