Match mot Brommapojkarna i Svenska Cupen

Imorgon onsdag ställs Östersunds FK mot IF Brommapojkarna i den sista kvalomgången innan ett eventuellt gruppspel väntar i Svenska Cupen 2021/2022.

I eftermiddag reser truppen ner mot Stockholm för att ladda upp inför morgondagens möte mot Brommapojkarna. Samtliga matcher i den andra omgången spelas mellan den 18-19 augusti. Förutsättningarna är att endast vid vinst så kvalificerar sig det vinnande laget för gruppspelet under vårvintern 2022.

För supportrar som vill se matchen på plats så hänvisas ÖFK-supportrar att köpa biljetter på sektion E om ni önskar att sitta tillsammans. Biljetter går att köpa här.

Matchen har avspark 19:00 och ni ser matchen på ÖP/LT (Bonnier News) om ni är pluskunder eller prenumeranter.