Minimässa på lördag med massor av erbjudanden

I samband med lördagens match när ÖFK tar emot Kalmar FF kommer det att hållas en minimässa på Jämtkraft Arena.

På lördag den 14 september öppnar Jämtkraft Arena kl 14.00 så passa på att komma i tid och delta i alla aktiviteter som kommer att ske innan avspark kl 16.00. Bland annat så ordnas en minimässa vid östra/norra läktaren med både företag och idrottsföreningar som utställare.

Jämtlandskök

Besök vår monter under mässan, och anmäl intresse för en gratis offert. Vi eventuell beställning av köket, så skänker Jämtlandskök 5 % av köpesumman till ÖFK och ytterligare 5 % rabatt lämnar vi till dig som kund.

ÖIK

Kom och testa att göra mål på en A-lagsspelare på bordshockey. Vi kommer även att dela ut fribiljetter till seriepremiären söndag 15 september.

Länsförsäkringar Jämtland

Tävla om att vinna gratis försäkring hos oss i ett år och passa på att säkra ditt hem genom att köpa brandfilt och brandvarnare till superpris!

O-ringen Åre 2021

Orienterare söker semesterboende och vi behöver bli fler som jobbar för att O-ringen Åre 2021 blir en succé. Besök vår monter på mässan så berättar vi mer om världens största orienteringstävling och hur du kan bli en del av den.

Östersunds Bandysällskap

Bandy, vinterns fotboll, är världens snabbaste lagsport. Kom och testa hur hårt du kan skjuta med hastighetssensor. Kan du slå rekordet på 149 km/h?

MERi

Besök vår monter och ta chansen att vinna fina priser! Vem tror du vinner matchen? Kom och gissa på matchens resultat hos oss.

Elgiganten

Spela FIFA med vår personal från Elgiganten, vinner du så får du köpa FIFA20 för halva priset.

Rörprodukter i Norrland AB/ Rörprodukter Montage Sv. AB

Besök vår monter där vi visar upp värmepumpar från Daikin. 5% av försäljningen går direkt till ÖFK.

Granit & Form

Besök vår monter under mässan och se vad vi har att erbjuda. Vi erbjuder gratis offert och vid eventuell beställning så får du som kund 5 % rabatt samt att vi skänker 5 % av köpesumman till ÖFK

Falkarna

Vi kommer köra utförsäljning på kepsar, halsdukar, mössor och T-shirts. 50 kr/st, oavsett tidigare pris, på kvarvarande lager. OBS! Begränsat lager så först till kvarn!