Niklas Edbjörk köper stor aktiepost i ÖFK

Niklas Edbjörk fortsätter att stötta ÖFK. Tidigare i år gick hans bolag Verandan i Åre in som tröjsponsor och nu väljer Niklas att att köpa en stor aktiepost i ÖFK.

-Jag fortsätter att satsa på ÖFK. Föreningen är viktig i Östersund och hela länet, säger Niklas.

Niklas Edbjörk har varit delaktig i ÖFK under flera års tid, ett tag som styrelseledamot men också som sponsor. Tidigare i år gick Niklas Edbjörks bolag Verandan i Åre in som tröjsponsor. Nu väljer han alltså att köpa en större aktiepost i föreningen.

-Jag fortsätter att satsa på ÖFK, föreningen är otroligt viktig för idrotten i länet, säger Niklas Edbjörk.

Niklas Edbjörn driver flera bolag och brinner för fotboll och ÖFK.

-ÖFK betyder så mycket för så många. Därför känns det självklart att jag nu stöttar ÖFK på det här sättet, säger Niklas.