Nu kan du teckna medlemskap för 2023

Ett medlemskap i Östersunds FK är det finaste en jämte och supporter kan bidra med till stadens lag. Medlemskap för 2023 kan förnyas från och med måndagen den 28 november, och samtidigt kan nya medlemmar teckna sina medlemskap. För 2023 finns det totalt 4 st olika medlemskap som är utformade att passa er medlemmar på bästa sätt. Medlemskapet är digitalt och registreras i våra system.

Nyhet för i år är att tidigare medlemmar får en faktura via mail med en digital betalning för att förnya sitt medlemskap. Nya medlemmar kan fortfarande teckna medlemskap via vår hemsida. Dessutom kan man nu teckna medlemskap i Östersunds FK och Supporterföreningen Falkarna samtidigt.

Förnyelse av Medlemskap 2023 (Tidigare medlemmar i Östersunds FK)
Befintliga medlemmar från 2022 eller tidigare har nu fått ett mail gällande förnyelse av sitt medlemskap till 2023. Mailet kommer från noreply@svenskalag.se och beskriver att du fått en faktura från Östersunds FK.

För att förnya medlemskapet

1. Klicka på ”Gå till fakturan” i mailet du fått.
2. Välj betalsätt. Swish, kort eller Bankgiro
3. Medlemskapet är nu förnyat

Har du ej fått ett mail? Teckna då ditt medlemskap som vanligt via detta formulär så läggs dina korrekta personuppgifter in.

Teckna Medlemskap 2023 Östersunds FK (Ej befintliga medlemmar i Östersunds FK)

Enskilt medlemskap 0-14 år – 250 SEK tecknas på denna länk
Enskilt medlemskap 15 år och uppåt – 350 SEK tecknas på denna länk
Familjemedlemskap – 600 SEK tecknas på detta formulär och en digital betalning skickas i efterhand.
Ständigt medlemskap ”Ständut” – 5 000 SEK tecknas på denna länk

Nyhet! Teckna Medlemskap 2023 för Östersunds FK och Supporterföreningen Falkarna samtidigt

Nyhet! För första gången kan medlemskap tecknas både hos Östersunds FK samt supporterföreningen Falkarna samtidigt! Vi erbjuder detta vid köp av Enskilt medlemskap 0-14 år samt för Enskilt medlemskap 15 år och uppåt. Medlemskapet i Östersunds FK fungerar precis som tidigare vid köp av detta, och är enbart en förenkling för er som vill ha medlemskap på båda ställena. Vid köp av detta godkänner ni även att era personuppgifter delas med Supporterföreningen Falkarna.

Enskilt medlemskap 0-14 år + Ungdomsmedlemskap Falkarna – 350 SEK tecknas på denna länk
Enskilt medlemskap 15 år och uppåt + Medlemskap Falkarna – 550 SEK tecknas på denna länk

I medlemskapet för 2023 ingår:

– Rösträtt på ÖFK:s årsmöte under 2023
– Förtur på biljettsläpp till utvalda matcher
– 10% rabatt på souvenirer från ÖFK
– 30% rabatt på Kosta Boda och Orrefors
– Inbjudan till ÖFK:s medlemsträffar
– Rätten att köpa säsongskort till säsongen 2023

Betalning
Tecknar du medlemskapet på nätet kan du välja att betala med kort, Swish eller bankgiro. I ÖFK-Butiken kan du betala med kort eller Swish.

För att teckna medlemskapet online krävs en epost-adress. Har du ingen epost kan du endast teckna medlemskapet i vår butik.

Frågor eller funderingar
Finns det några oklarheter finns vi tillgängliga för att besvara frågor eller funderingar. Hör av er till medlem@ostersundsfk.se