Ny tjänst – Alla höjdpunkter direkt i telefonen

Här kommer en god nyhet! Tillsammans med Svensk Elitfotboll och de andra klubbarna i Allsvenskan och Superettan lanserar vi Highlights Plus, en tjänst där du kan se matchavgörande händelser från alla våra matcher utan fördröjning direkt i mobilen.

Det kostar 35 kronor i månaden, helt utan bindningstid och som pricken över i:et går överskottet från ditt abonnemang till Östersunds FK som ett extra stöd.

Så funkar det

● Med Highlights Plus kan du följa alla matcher i Allsvenskan och Superettan direkt i vår app. (Du kan alltså såklart välja att följa även andra klubbar och matcher som är viktiga för oss.)
● Så fort det blir mål eller andra matchavgörande händelse får du en notis i mobilen.
● Du kan direkt se klippet, helt utan fördröjning.
● Vill/kan du inte använda appen går det precis lika bra att se klippen direkt på highlights.allsvenskan.seeller highlights.superettan.se direkt i webbläsaren – på dator, padda eller telefon.

Så skaffar du Highlights Plus

● På checkout.svenskelitfotboll.se tecknar du ett abonnemang.
● Där kommer du först att få skapa ett Fotbollskonto (om du inte redan har det) och sedan aktivera Highlights Plus.
● Det kostar som sagt 35 kronor i månaden, helt utan bindningstid och överskottet från ditt abonnemang går tillbaka till klubben. Tack för ditt stöd!