Nya styrelsemedlemmar väljs in i Östersunds FK Elitfotboll AB

Efter gårdagens årsmöte på Storsjöteatern var det nu dags för bolagsstämman för aktiebolaget, Östersunds FK Elitfotboll AB. Under stämman kunde en delvis ny styrelse väljas in.

Ordförande Tom Pripp inledde med att hälsa samtliga närvarande aktieägare välkomna, och både årsredovisning samt revisionsberättelse föredrogs bland annat på mötet. Nuvarande revisor Helen Salmonsson tillsammans med Atrakta AB valdes återigen som revisor för bolaget.

På val av styrelse valdes Tom Pripp som ordförande, Tommy Holmgren, Katarina Magnusson, Tomas Falkensson och Magnus Trense som styrelseledamöter för Östersunds FK Elitfotboll AB. Tomas Falkensson gör därmed en ”comeback” till styrelsen inom elitbolaget. Nedan kommer en kortare presentation av de nyvalda ledamöterna.

Katarina Magnusson, 55 år
VD/Ägare på Tages Konditori samt Edenbos Konditori
Företagare i nästan 30 år
Ordförande Destination Östersund