ÖFK kallar till medlemsmöte torsdag 21 mars kl. 18.00

Det återstår 12 dagar till den allsvenska premiären och många har funderingar om laget och klubben. För att kunna ge svar på era frågor kallar vi till medlemsmöte på torsdag 21 mars klockan 18.00 på Storsjöteatern (OSD). Alla medlemmar som tecknat medlemsskap för 2019 är välkomna!

Söndag 31 mars startar Allsvenskan i fotboll och ÖFK gör nu sin fjärde säsong i landets högsta serie. Välkomna på en medlemsträff där ni får träffa ÖFK:s tränare Ian Burchnall och höra vad han har att säga om stämningen i laget och känslorna inför premiären i Allsvenskan.

Träffa också Mats Pettersson, akademiansvarig i ÖFK som berättar om hur ÖFK:s akademi arbetar. På plats finns också delar av ÖFK:s nya styrelse och förstås ÖFK:s vd Martin Johansson.

Mötet startar 18.00 och vi håller på cirka 1,5-2 timmar. Ta med medlemsbevis (orderbekräftelsen) eller legitimation vid insläppet.

Välkomna till medlemsmötet.