ÖFK-TV: Allt inför ÖFK-Helsingborg – Pero, Isak och Felix om den positiva känslan

I kväll spelar ÖFK hemma mot Helsingborg i Allsvenskans elfte omgång. Efter några riktigt bra matcher hoppas nu många på att ÖFK tar den första trepoängaren på hemmaplan ikväll.

-Jag har en bra känsla, säger ÖFK:s tränare Pero Kapcevic inför matchen. Vi har haft några bra träningar och har spelat bra i de senaste matcherna.

Klicka här för att se intervjun med Pero!

Är ni nyfikna på vem Pero Kapcevic är kan ni lyssna på ÖFK-Podden som vi gjorde för några veckor sedan med ÖFK:s nya huvudtränare. Podden hittar ni här!

Isak Ssewankambo har gjort fler riktigt bra matcher i sin roll på mittfältet. Nu väntar Helsingborgs IF ikväll och Isak är redo för match.

-Det har gått bra och det är roligt att spela, förklarar Isak inför den viktiga matchen.

Klicka här för att se intervjun med Isak!

Felix Hörberg har fått agerat wingback på högerkanten ett flertal matcher nu. En roll som han gillar.

-Ja, det har gått bra för mig i den rollen, säger Felix inför kvällens match mot Helsingborgs IF.

Klicka här för att se intervjun med Felix Hörberg!

Glöm inte bort att titta på hela uppsnacket inför kvällens match och hör vad Lasse Landin tror på matchen.

Klicka här för att se hela uppsnacket!