ÖFK-tv: Berners skänker 200 ungdomsbiljetter till matchen mot Helsingborg

Berners är en av ÖFK:s huvudsponsorer denna säsong och nu har företaget köpt 200 ungdomsbiljetter till nästa hemmamatch som ÖFK spelar och skänker dem till ungdomarna.

-Jätteroligt att få göra det här, säger Anton Landgren på Berners.

Berners och ÖFK har under flera år arbetet tillsammans och företaget är en av klubbens huvudsponsorer detta år. Nu har Berners beslutat att köpa 200 biljetter för ungdomar till matchen mot Helsingborg som spelas på måndag 29 april klockan 19.00.

-Biljetterna skänker vi sedan till 200 ungdomar som vill gå på matchen. Biljetterna kan hämtas på ÖFK-shopen i Östersund på Storgatan från och med torsdag 12.00, berättar Anton Landgren på Berners.

De 200 biljetterna är alltså gratis och det är först till kvar som gäller. Vi uppdaterar på hemsida och på sociala medier om det finns biljetter kvar eller när de är slut.

ÖFK-shopen kommer att vara öppen mellan 12.00-21.00 i morgon torsdag och mellan 18.00-19.00 kommer två av ÖFK-spelarna att finnas i butiken för att hjälpa till att dela ut biljetter till ungdomar.

-Otroligt roligt och bra initiativ av Berners, säger Martin Johansson, vd för Östersunds FK. Nu får ännu fler ungdomar chansen att få se toppfotboll i Östersund.