ÖFK-tv: Bobo funderar inför cupmatchen mot Sirius

På söndag klockan 15.00 är det avspark inför ÖFK:s match mot Sirius på Jämtkraft Arena. Hör vad Bobo Sollander funderar på inför matchen, exempelvis vilket lag tror Bobo att Ian Burchnall att ta ut?

Matchen mot Sirius är den tredje matchen i Svenska Cupens gruppspel och även om ÖFK inte har något att spela för när det gäller avancemang, så finns det mycket som spelarna och ledarna i laget vill bevisa för sig själva och för ÖFK:s många fans.

Bobo Sollander menar också att de spelare som nu får chansen att ingå i startelvan i matchen mot Sirius kommer att göra allt för att visa för Ian Burchnall och resten av ledarstaben att de vill vara med och slåss om en plats i startelvan när Allsvenskan startar 31 mars med bortamatch mot AIK.

-Ingen spelare vill sitta på bänken, nu är det många som vill visa att de tänker försöka ta en plats mot AIK, säger Bobo.

ÖFK:s laguppställning avslöjas på matchdagen klockan 14.00, en timme före avspark.