ÖFK-tv: Dino hälsar på i studion och Kroon om vägen tillbaka

Dino Islamovic är en rolig kille, idag hälsar han på i vår studio på Cypern och berättar om det där magiska målet som han gjorde från halva planen. Han lugnar också alla fansen genom att berätta hur bra laget egentligen kommer att bli den här säsongen.

Mitt i sändningen dyker Dinos polare Aly Keita och Rewan Amin upp och försöker att störa Dino i studion. Vi får också träffa Simon Kroon som kör rehab-övningar men deltar i vissa träningsmoment tillsammans med resten av laget.

På måndag spelar ÖFK match mot ett kinesiskt lag, Henan Jianye FC. En match som vi sänder live med kommentator och expertkommentatorer här på ÖFK:s hemsida. Helt utan kostnad förstås!

Den matchen kommer att spelas på en träningsanläggning som heter Dromolaxia och ligger strax nordost om flygplatsen i Larnaca. GPS-koordinater 34.898008, 33.578296 för er som befinner er på Cypern på måndag och vill se matchen på plats. Matchen startar 15.00 lokal tid, vilket är 14.00 på måndag eftermiddag i Sverige.