ÖFK-tv: Dino Islamovic tänker redan på nästa match

Han fick börja på bänken men hoppa in i halvtid då Gero byttes ut, Men trots att Dino Islamovic kämpade och slet blev det förlust för ÖFK mot Malmö FF med 0-2.

-Det är en tuff match mot ett svårt lag, konstaterar Dino.

Ian Burchnall valde att starta med Alhaji Gero på topp tillsammans med Hosam Aiesh. Då fick Dino Islamovic börja på bänken. Men efter 0-1 i halvtid kände Ian och resten av ledarteamet att något måste göras åt situationen där ÖFK inte fick någon möjlighet att anfalla och de få gånger som Gero fick bollen blev han hårt uppvaktad av Malmös duktiga backar.

Så i halvtid fick Dino chansen och tillsammans med Tesfaldet Tekie kom de in och då började ÖFK skapa lite mer framåt och fick till några hyfsade målchanser.

-Vi var det sämre laget idag. Det var mycket kamp och det är klasskillnad idag. Nu får vi gå hem och analysera matchen och gå vidare, säger Dino.

Han erkänner att det är jobbigt att förlora och att det knappast blir så mycket sömn i natt.

-Nej, jag har alltid svårt att somna efter en match. Ännu värre är det efter en förlust.

-Det är tufft, jag är ju härifrån Malmö och vill gärna vinna här.