ÖFK-tv: Exiljämtar på rekryteringsmässa i Stockholm

I går i samband med matchen på Tele2 Arena mellan Djurgården och ÖFK hade Region Jämtland, tillsammans med ÖFK och en mängd företagare, en rekryteringsmässa där fokus var att locka hem exiljämtar tillbaka till länet.

Det här är inte första gången som ÖFK arrangerar ett rekryteringsevent i samband med bortamatcher i storstäderna. Den här gången gjordes eventet tillsammans med Region Jämtland/Härjedalen och flera olika företagare.

Rekryteringsmässan var arrangerad i samband med ÖFK:s bortamatch mot Djurgården och hölls i Globe Hotel, vägg i vägg med Tele2 Arena.

Här får ni träffa Karin Wallén och Therese Lundstedt, två exiljämtar som besökte mässan och som är goda exempel på exiljämtar som gör vad de kan för att få utflyttade länsbor att återvända.