ÖFK-tv: Falkarna vill köra en ny lasershow denna säsong

Falkarna är en fristående supporterförening till Östersunds FK och har nu funnits några år. Här får ni höra hur Falkarna ser på framtiden för klubben och hur de vill utvecklas som supporterförening.

Ni kommer väl ihåg den mäktiga lasershowen som Falkarna bjöd på för några år sedan? Ni kommer väl ihåg det häftiga tifot där Falkarna välkomnade GIF Sundsvall till ”Mästerskapsstaden”?

Falkarna har gjort en mängd uppmärksamma tifon under årens lopp och fortsätter att vara en fantastiskt stöd till laget och klubben. Nu har en delvis ny styrelse tillkommit i Falkarna och de siktar på att fortsätta att utveckla supporterverksamheten.

-Jag skulle vilja göra en lasershow till i samband med en match, säger Anders Ringfelter i Falkarna. Det skulle vara häftigt att göra detta i slutet av denna säsong.

Hör hela gänget i Falkarna berätta om vilka de är och vilken bakgrund som de har.