ÖFK-tv: Hör Ian tre dygn före matchen mot Norrköping

På söndag kväll klockan 17.30 är det avspark på Östgötaporten i Norrköping mellan IFK Norrköping och ÖFK. Idag tränade laget och Ian Burhcnall berättar här hur status är med de skadade spelarna och de nya spelarna.

I söndags vann ÖFK med 2-1 mot IFK Norrköping efter ett sent avgörande i 93:e minuten av Hosam Aiesh. På söndag är det dags igen för ny match mot samma lag, IFK Norrköping. Den här gången i Norrköping på Östgötaporten.

-Vi har haft några riktigt bra träningar i veckan, de spelare som tidigare har varit skadade är tillbaka i träning och det går riktigt bra, förklarar Ian Burchnall, tränare i ÖFK.

Tom Pettersson har tränat med laget hela veckan, Charlie Colkett och Jerell Sellars är också med på träningarna. Dessutom är de tre nya spelarna på plats och slåss om en plats i truppen mot Norrköping.