ÖFK-tv: Hör Ravel Morrisson berätta om första tiden i laget

Ravel Morrison berättar här om sina första dagar i ÖFK. Han avslöjar att han besegrade Curtis Edwards i FIFA i en enkel match.

-Killarna i laget är jättebra och det är kul att spela fotboll igen, säger Ravel i en intervju.

Fortfarande är inte alla papper påskrivna mellan ÖFK och Ravel och mellan ÖFK och Lazio. Men Ravel har i alla fall tränat med ÖFK under två dagar och tycker själv att han är i hyfsad form.

-Ja, det känns bra. Roligt att vara här och få träna med killarna. Det här är ett bra lag med talangfulla spelare.

Ravel ska nu åka hem till England och göra klart det sista innan han enligt planen ska åka till Sverige under nästa vecka om alla papper och kontrakt är klara då. Förhoppningen är alltså att Ravel Morrison kommer att skriva på ett kontrakt med ÖFK och spela i Allsvenskan.

-Jag har lärt känna killarna i laget lite, bland annat spelade vi FIFA häromkvällen och jag besegrade Curtis Edwards, säger Ravel och ler.

Samtidigt skakar Curtis Edwards lite på huvudet bredvid och visade tydligt att han ville ha revansch av Ravel Morrison.

(vi ber om ursäkt för lite dålig ljudkvalité på inslaget)