ÖFK-tv: Isherwood uttagen till U21-landslaget

U21-landslaget inleder i höst kvalet till EM-slutspelet som avgörs 2021. 22 och 25 mars spelar Roland Nilssons unga landslag två matcher, dels mot Ryssland men också mot Skottland. En av spelarna som är med i Nilssons trupp är ÖFK:s Thomas Isherwood.

Precis som Janne Anderssons landslag så startar nu också kvalet för U21-landslaget där förbundskaptenen Roland Nilsson börjar våren med två träningsmatcher och ett träningsläger i Marbella.

-Jätteroligt att få vara med i landslagstruppen, jag vet att jag hade en bra chans att få vara med nu när jag flyttade till Östersund.

Thomas åker nu ner till Marbella på träningsläger med U21-landslaget och där väntar alltså två träningsmatcher som uppladdning inför EM-kvalet i höst.

-Jag har flera kompisar som är med i det här laget, jag känner nog de flesta. Det här ska bli kul, säger Thomas och ler.