ÖFK-tv: Kadiri ser fram emot att få göra mål i cupen

Jordan Attah Kadiri är den stora målskytten på försäsongen i ÖFK. Han har gjort mål mot Århus och mot Brommapojkarna. Men även mot GIF Sundsvall.

-Jag ska fortsätta att göra lite mål, först i cupen och sedan i Allsvenskan, hälsar Kadiri.

Jordan Attah Kadiri kom till ÖFK i somras och hann med att göra tre mål i Allsvenskan innan säsongen var över. Nu har han gjort mål i tre av ÖFK:s träningsmatcher på försäsongen. Och han är hungrig på mer.

-Det ska bli roligt att tävlingssäsongen drar igång nu. Vi har tränat bra och haft en bra försäsong. Nu ska vi se till att vinna i cupen på söndag, säger Attah efter träningen inför cupmatchen i Helsingborg.

ÖFK flyger ner på lördag kväll till Helsingborg och matchen spelas på en konstgräsplan bakom Olympia i Helsingborg.

-Jag har gjort några mål på försäsongen och jag tänker fortsätta att göra mål. Det är mitt jobb och jag ska se till att göra några mål i cupen och sedan i Allsvenskan, säger den sympatiske Kadiri och ler.