ÖFK-tv: Lasse Landin om känslorna inför matchen mot Sirius

Det återstår tre omgångar av Allsvenskan 2019 och på lördag eftermiddag väntar en otroligt viktig match mot IK Sirius hemma på Jämtkraft Arena. ÖFK ligger tre poäng efter Sirius i serien men ovanför kvalstrecket. Hör vad Lasse Landin, klubblegandar i ÖFK tycker om läget inför de tre sista omgångarna.

Lasse Landin har varit verksam i ÖFK under en väldigt lång tid och med tre omgångar kvar konstaterar han att matchen mot IK Sirius hemma på lördag är otroligt viktig.

Klicka här för att köpa biljett till matchen mot Sirius.

-Det har sett riktigt bra ut under de senaste 3-4 matcherna som ÖFK har spelat. Jag tror att spelarna tar med sig detta in i den här matchen. Även om det inte har blivit få poäng i de här matcherna har det ändå sett riktigt bra ut, menar Lasse Landin.

Hur tror du att det går i matchen mot IK Sirius?

-Jag tror att vi vinner med 3-1, säger Lasse självsäkert!

Vill du stödja ÖFK? Klicka här för att ta reda på hur du gör!