ÖFK-tv: På toppen av Hammarbybacken inför tisdagens match

På tisdag kväll med avspark klockan 19.00 spelar ÖFK på Tele 2 Arena mot Hammarby. Två lag som har startat säsongen bra och som siktar ännu högre upp i tabellen. I dagens studioprogram står vi på toppen av Hammarbybacken och analyserar Hammarby.

Hammarby har flera riktigt bra spelare och har så här långt gjort 16 mål i Allsvenskan på åtta matcher, det är ett snitt på två mål per match det. Frågan är då om ÖFK:s starka defensiva spel kan briljera som det har gjort så här långt.

Joakim Semb, står i mål i Dvärsätt till vardags hälsar på i studion och tittar lite närmare på Hammarbys duktiga anfallare som gjort många mål. Vi pratar också om Anders Bitén, materialförvaltare i Hammarby med förflutet i ÖFK och förstås Dennis Widgren som efter att ha tillhört en jämtländsk klubb hela livet flyttat till Stockholm för spel i Hammarby.

Kolla på ÖFK-tv avsnittet ovan för att se aktuell tabell, resultat och matcher i den här omgången som är den nionde av totalt 30 i Allsvenskan.