ÖFK-tv premium: Bloopers med spelarna och drönarfilm

Ni vet väl att vi har en premiumkanal med en hel del exklusivt materiel som ni bara kan få via ÖFK-tv Premium. För 39 kronor per månad får ni tillgång till materiel som är helt unikt och som ger er en annan bild av laget och spelarna.

Just nu ligger det två nya tv-inslag på ÖFK-tv Premium. Ni får vara med när spelarna i ÖFK ska spela in reklamfilmer för våra sponsorer och det är inte alltid som det går så bra. Ni får se när spelarna stakar sig, pratar konstigt och framför allt skrattar.

Mängder av omtagningar krävdes från spelarna och skrattet fanns där hela tiden. Dessutom bjuder vi senare i eftermiddag på en drönarfilm från gårdagens träning på Jämtkraft Arena. Ni får se träningen från ovan, vilket ger en helt ny vy.

Sedan tidigare kan ni få följa med in i omklädningsrummet hos ÖFK före matchen mot Molde. Vad sägs där inne? Vad händer strax före avspark? Hör kapten Tom Pettersson förklara hur han känner inför en match eller i halvtid.

Klicka här för att gå till ÖFK-tv Premium. Det kostar 39 kronor per månad och ni tecknar upp er för en månad i sänder.

Varje vecka kommer det upp 3-4 nya tv-inslag med exklusivt materiel på vår Premium-sajt.