ÖFK-TV Premium: Brwa Nouri på besök på Jämtkraft Arena

Idag börjar uppladdningen inför ÖFK:s hemmamatch mot Malmö FF som spelas på torsdag kväll på Jämtkraft Arena. Och på morgonens frukostmöte dök lite oväntat Brwa Nouri upp.

-Jag är här för att jag älskar den här klubben, säger Brwa till ÖFK-TV.

Han var lagkapten för ÖFK under flera år, för många är han en ikon som fortfarande står högt upp på önskelistan för framtida nyförvärv. Sedan några år tillbaka spelar han fotboll på Bali. Men varför dök han då upp på ÖFK:s frukost idag?

-Jag ska återvända till Bali och träningen där i slutet av veckan och jag ville hit och hälsa på grabbarna, säger Brwa Nouri till ÖFK-TV Premium.

Se hela intervjun med Brwa Nouri på ÖFK-TV Premium. ÖFK-TV Premium köper du genom att klicka på weebb-tv spelaren ovan och det kostar 79 kronor/månad.