ÖFK-TV Premium: Fyra nya intervjuer inför MFF-matchen

I kväll klockan 19.00 spelar ÖFK hemma mot Malmö FF i Allsvenskans åttonde omgång. Gå in på ÖFK-TV Premium och se fyra nya intervjuer med Felix Hörberg, Simon Kroon, Charlie Colkett och Pero Kapcevic.

På ÖFK-TV Premium kan du se flera exklusiva intervjuer inför och efter ÖFK:s matcher. Här kan du också se presskonferenser och uppsnack inför matcherna.

Charlie Colkett berättar om sina tankar inför matchen mot Malmö FF, Simon Kroon och den speciella känslan av att möta det lag där han började sin karriär, Felix Hörberg längtar till matchen och tränaren Pero Kapcevic tror på seger mot Malmö FF!

En månadssupporter betalar 79 kronor per månad och får mängder av nyheter och intervjuer som ingen annan får ta del av. Dessutom stödjer ni ÖFK med en liten slant!