ÖFK-tv premium: Kolla segeryran efter 3-0 och höjdpunkter från gårdagen

Ni har väl inte missat ÖFK-tv premium? Kanalen där ni hittar det exklusiva materialet och där ni hittar det oväntade. Idag har vi lagt till två häftiga inslag, följ med på segeryran då ÖFK-spelarna tackar fansen efter 3-0 matchen i går kväll. Kolla också höjdpunkter från gårdagens match och analyser av Ian Burchnall.

ÖFK-tv premium kostar 39 kronor per månad och varje vecka lägger vi upp 2-3 nya inslag med materiel som ni inte hittar någon annanstans.

Klicka här för att kolla in ÖFK-tv Premium.

Vi hängde med spelarna i ÖFK när de gick och tackade fansen i går. Kolla på glädje bland fans och spelare så förstår ni att segern över Helsingborg var otroligt viktig.

Här hittar ni också höjdpunkter från gårdagens match tillsammans med analyser av Ian Burchnall som har slagit sig ner vid hörnflaggan för att fundera på resultat, tabell och kommande matcher.

-Vi har redan börjat titta fram emot matchen mot Kalmar, menar Ian.

Ni får också se målen som gjorde att ÖFK nu är fyra i Allsvenskan, på samma poäng som serieledarna Djurgården.

Ni får också träffa Lasse Granqvist, en av landets bästa sportreportrar som funderar på hur bra ÖFK egentligen är. Här finns också ett besök hemma hos Charlie Colkett, bakom kulisserna i omklädningsrummet mm.

ÖFK-tv Premium kostar 39 kronor per månad och ni kan gå in här för att teckna upp er för exklusiva möten. Glöm inte heller att teckna upp er för en ny månad med ÖFK-tv Premium.