ÖFK-tv Premium: Nostalgimatch mot Djurgården idag 13.00

På ÖFK-tv Premium kan du idag klockan 13.00 se en häftig match från Allsvenskan 2018 mellan Djurgården och ÖFK på Tele2 Arena. Genom att se matchen stöttar du också ÖFK. Matchen kostar 39 kronor eller köp månadsabonnemang på ÖFK-tv Premium för 79 kronor!

ÖFK-tv Premium är kanalen där du får det lilla extra. Här finns redan nu tre reprismatcher från Allsvenskan förr i tiden, matcher som har betytt lite extra för ÖFK.

Klicka här för att komma till ÖFK-tv Premium som är ett samarbete med Solidsport.

De tre reprismatcherna som finns tillgängliga är två matcher från 2016, ÖFK:s debutår i Allsvenskan. Självklart finns ÖFK:s premiärmatch i Allsvenskan mot Hammarby här, En skön match mot IFK Göteborg men också en underbar eftermiddag i Uppsala då vi mötte IK Sirius.

De här matcherna har vi fått rättigheter från C-more och har dessutom spelat in de med nya kommentatorer.

På Valborgsmässoafton är det dags för en riktig höjdare, nämligen finalen i Svenska Cupen mellan ÖFK och IFK Norrköping. Redan nu kan du köpa en stödbiljett för 50 kronor för att få uppleva den igen! Men en sak i sänder, idag klockan 13.00 släpper vi Djurgården-ÖFK från 2018 på ÖFK-tv Premium.