ÖFK-TV Premium: Se ÖFK:s match mot Hertha Berlin i kväll

I kväll klockan 20.00 visar vi ÖFK:s sista match i gruppspelet i Europa League. Matchen spelades på klassiska Olympiastadion i Berlin och spelades mot Hertha Berlin. En match som bjöd på mängder av dramatik!

Till bortamatchen i Berlin hade Inlandsbanan fixat ett fullastat tåg med fans som avgick från Östersund och där fanns närmare 500 fans med. Dessutom var det ytterligare säkert 1 000 fans från Östersund på plats i Berlin och följde den sista gruppspelsmatchen.

Köp matchen för 39 kronor här!

Återupplev ÖFK:s sista gruppspelsmatch i Europa League mot Hertha Berling på bortaplan. Se den live och när du vill. Genom att köpa matchen eller bli Månadssupporter stöttar du också klubben ekonomiskt.

På ÖFK-TV Premium hittar du mängder av extramaterial som du kan titta på. Här finns alla ÖFK:s europamatcher. Till helgen blir det dessutom dags för matcherna mot Arsenal. Håll ögon och öron öppna så får du njuta av fotbollsgodis inför premiären av Allsvenskan.
#vigerossaldrig