ÖFK-TV PREMIUM: Se ÖFK:s matcher mot Arsenal i kväll

Nu avslutas ÖFK:s nostalgisatsning med livesända matcher från succéåret i Europa League. Idag väntar de två matcherna mot Arsenal.

ÖFK har livesänt samtliga gruppspelsmatcher från Europa League 2017 via Solidsport. Nu avslutar vi Europa League matcherna genom att visa matcherna mot Arsenal. Dessa livesändas på ÖFK-TV Premium.
Å

Ett dubbelmöte som alltså kommer gå att återuppleva nu på lördag. Klockan 19.00 visas ÖFK:s hemmamatch mot Arsenal och klockan 21.00 är det sedan dags för returmötet i London.

Närmare 5 000 jämtar fanns på plats i London och såg matchen på Emirates Stadium. Det här var det häftigaste som vi i Östersund fått uppleva, inte minst för alla fansen som tågade tillsammans till arenan före matchen.

Varje match går att se för 39 kronor eller genom att bli Månadssupporter för 79 kronor per månad. Genom att köpa matchen eller bli Månadssupporter stöttar man även klubben ekonomiskt.Se matcherna via ÖFK-TV Premium.