ÖFK-TV Premium: Se Uppsnack inför Kalmar FF-ÖFK

I kväll klockan 19.00 är det avspark på Guldfågeln Arena och matchen i den femte omgången av Allsvenskan. Var med om uppsnacket inför matchen där Lasse Landin tror på ÖFK-seger. Se uppsnacket i ÖFK-TV Premium!

Hur ska ÖFK göra för att ta första segern på bortaplan mot Kalmar FF? Hur ska ÖFK formera sig för att kunna rubba hemmastarka Kalmar? Lasse Landin har svaret på det mesta, hör hans analys om Kalmar FF och varför lagets tränare, Nanne Bergstrand, har så stor inverkan på laget.

p en soffbiljett här!

Biljettpriser:
Soffbiljett: 25 kr / Biljett
Köp görs via Swish till 123 515 03 05 och märk med Soffbiljett. Observera, köp kopplat till denna match medger inte något inträde i samband med matchen. Köpet är endast för att visa support för Östersunds FK. #vigerossaldrig #öfk #öfkiks

Ni hör uppsnacket på ÖFK-TV Premium. Ni blir månadssupporter för 79 kronor och då får ni mängder av exklusivt materiel men ni stöttar också ÖFK ekonomiskt.!

Klicka här för att bli månadssupporter!