ÖFK-tv Premium: Två nya avsnitt ute – häng med Ian på resa och spelartunneln efter match

Ni har väl inte missat ÖFK-tv Premium! Här är kanalen med det lilla extra. Just nu ligger det nio avsnitt med exklusivt materiel som ni inte sett tidigare. I de två nya avsnitten får ni följa med Ian Burchnall på bortaresa och dessutom se film från spelartunneln efter ÖFK:s seger mot Falkenberg. Frustration och glädje i en salig blandning.

ÖFK-tv Premium är alltså en kanal som kostar 39 kronor per månad. Här lägger vi upp exklusivt materiel från ÖFK. Vi lägger upp 3-4 nya inslag per vecka och denna vecka har vi lagt upp, helt färskt, bilder från spelargången efter ÖFK:s match mot Falkenberg.

Se spelarnas frustration efter en förlust, i det här fallet Falkenberg, eller se glada ÖFK-spelare som vandrar ut från planen och in i omklädningsrummet.

Här finns också en film där ni får följa med ÖFK och framför allt Ian Burchnall på en resa till Norge. Visste ni förresten att Ian ville bli brevbärare när han var liten?

Klicka här för att komma till ÖFK-tv Premium.