ÖFK-TV PREMIUM: Uppsnack inför den Allsvenska starten – Falkarnas tips och om motståndarna

Söndag klockan 17.30 är det dags för premiären i Allsvenskan för ÖFK:s del. Bortamatch mot Hammarby i premiären blir en bra värdemätare hur bra ÖFK är säsongen 2020.

-Det ska bli otroligt roligt att köra igång säsongen, säger trion från Falkarna som snackar upp Allsvenskan 2020 och matchen mot Hammarby.

Klicka här för att se ÖFK-TV Premium! Eller så klickar du på webb-tv spelaren ovan!

Supportrar, familjer, ledare, domare och spelare har alla längtat till premiären av Allsvenskan 2020. Efter tre månaders uppehåll får vi äntligen spela fotboll igen. Lyssna på ÖFK:s uppsnack av säsongen och Falkarna tycka till om ÖFK:s lagbygge, om Allsvenskan utan publik och hur tabellen kommer att sluta.