ÖFK-TV Premium: Uppsnack inför hemmapremiären

I kväll klockan 19.00 är det avspark på Jämtkraft Arena när ÖFK tar emot IK Sirius i Allsvenskans andra omgång. På ÖFK-TV Premium snackar vi upp matchen och samtidigt tittar tillbaka på första omgången av Allsvenskan.

Lasse Landin, mångårig ÖFK-medarbetare, funderar på hur Sirius kommer att spela i kväll.

ÖFK har aldrig förlorat i Allsvenskan hemma mot Sirius. Det är visserligen bara statistik, men ändå värt att ta med sig till matchen.

-Vi brukar ha lätt för Sirius. De spelade dock väldigt bra i premiären mot Djurgården men förlorade med 0-2, säger Lasse Landin.

Vi kollar resultaten från första omgången, tabellen efter en spelad omgång och spekulerar hur matchen mot Sirius kommer att bli.

Teckna upp er för ÖFK-tv Premium här! Det kostar 79 kronor/månad och då får du mängder av exklusiva möten och reportage!