ÖFK-tv: Så här ställer ÖFK upp idag mot Rostov

16.30 är det avspark mellan ÖFK och ryska laget Rostov. Ian Burchnall har valt att gå tillbaka till en fyrbackslinje i dagens match. Här nedan kan ni se ÖFK:s laguppställning i matchen och i mediaspelaren ovan kan ni höra Ians förklaring till laget.

ÖFK brukar variera sitt spel en hel del och eftermiddagens match mot Rostov gör man det igen. ÖFK ställer upp med en 4-3-3 uppställning med en backlinje med Curtis Edwards, Noah Sonko Sundberg, Tom Pettersson och Marco Weymans.

Nytt är också att Charlie Colkett spelar från start på mittfältet tillsammans med Rewan och Tesfaldet.

Matchen direktsänds på Sportkanalen och C-more.

Hela laget ser du här:

Aly Keita – Curtis Edwards, Noah Sonko Sundberg, Tom Pettersson, Marco Weymans – Rewan Amin, Charlie Colkett, Tesfaldet Tekie – Jerell Sellars, Ludvig Fritzson, Hosam Aiesh