ÖFK-tv: Så här ställer ÖFK upp mot Örebro SK

I kväll klockan 19.00 är det avspark på Jämtkraft Arena i Allsvenskans tionde omgång. Örebro SK står för motståndet och här nedan kan ni se vilket lag som Ian Burchnall ställer upp med i kväll mot Örebro.

Startelvan:Sixten Mohlin – Eirik Haugan, Noah Sonko Sundberg, Ronald Mukiibi – Marco Weymans, Charlie Colkett, Curtis Edwards, Rewan Amin, Isak Ssewankambo – Jamie Hopcut, Dino Islamovic

Bänken: Kellan Absalom, Ludvig Fritzson, Sam Mensiro, Tesfaldet Tekie, Alhadji Gero, Henrik Bellman, Ravel Morrison

-Vi gör några förändringar i laget, Tom Pettersson och Hosam Aiesh är ju skadade och borta samtidigt som Tomas Iserwood är avstängd. Jag tror att Örebro kommer att sjunka hyfsat lågt med sitt lag och jag känner att vi har ett bra lag som kan möta dem, säger Ian Burchnall.

Avspark på Jämtkraft Arena klockan 19.00. Matchen sänds live på C-More!