ÖFK-tv: Så här startar ÖFK i premiären mot AIK

I eftermiddag klockan 15.00 är det avspark för Allsvenskan 2019 och ÖFK möter då AIK på Friends Arena. Inför matchen träffar ni Ian Burchnall och Aly Keita som berättar om känslorna inför matchen och laguppställningen i denna premiär.

Vi har väntat sedan i november månad på denna premiär. Nu är den äntligen här och säsongen 2019 börjar på allvar. ÖFK ställer upp med följande lag i dag mot AIK.

Aly Keita – Thomas Isherwood, Tom Pettersson, Noah Sonko Sundberg – Charlie Colkett, Tesfaldet Tekie, Rewan Amin, Isak Ssewankambo – Ravel Morrison, Alhaji Gero, Hosam Aiesh

På bänken: Sixten Mohlin, Ronald Mukiibi, Curtis Edwards, Jerrel Sellers, Dino Islamovic, Ludvig Fritzson, Henrik Bellman

-Det här har vi sett fram emot länge nu, säger Ian Burchnall i en intervju. Det blir en svår match men vi är redo.