ÖFK-tv: Se alla målen i matchen ÖFK-Rostov

Missade ni matchen igår mellan ÖFK och Rostov? Såg ni matchen men är sugen på att se målen igen? Här har ni möjlighet att göra det! C-More sände matchen och tack vare dem har vi här möjlighet att visa målen och några av målchanserna igen.

Matchen slutade, som ni säkert vet, med att ÖFK vann med 4-2 mot Rostov. Men det började illa, redan efter 10-15 sekunder så gjorde Rostov 1-0. Klockan i bilden står bara på fyra sekunder men bildproducenten hade ju glömt att starta klockan när matchen startade. Men häng med redan från tar så kan ni se hur det gick till när Rostov gjorde 1-0.

Kvitteringen kom från Tom Petterssons huvud två minuter före paus. Övriga målskyttar för ÖFK var Douglas Bergqvist, nick på hörna och sedan Charlie Colkett på straff och sedan ett pangmål av Jarell Sellars.