ÖFK-tv: Se den senaste reklamfilmen från ÖFK

Vår kära ÖFK familj det är dags, nu på lördag den 16:e Februari gör vi första matchen 2019 i hemmafärger på Jämtkraft Arena. Vi är förberedda, starka och mer motiverade än någonsin!

Nu hoppas vi från botten av våra hjärtan att ert stöd från läktarna finns där under premiären, stödet som alltid bär oss igenom våra matcher. Ingen framgång utan er! Så dela gärna detta klipp och hjälp oss sprida orden om att ÖFK står redo inför ett otroligt spännande år. Vi ger oss aldrig!

I filmen ser vi Dino Islamovic springa med pannlampa i skogen, Aly Keita sträcka ut sig mellan sina stolpar, Tom Pettersson göra sig redo för match och Rewan Amin brottas med traktordäck!

Låter det här spännande? Kolla på filmen ovan så förstår ni vilka fantastiska spelare som ÖFK har den här säsongen!

Produktion: SQNC Sweden AB