ÖFK-tv: Se ÖFK besegra Blåvitt – match från 2016

Har ni fotbollsabstinens? Saknar ni att jubla åt ÖFK-mål? Lugn, nu har ni chansen att se ÖFK besegra IFK Göteborg från premiäromgången i Allsvenskan 2016.

-En underbar känsla att uppleva allt igen, säger Ronald Mukiibi som kommenterar matchen i ÖFK-tv Premium!

ÖFK återupptar sin satsning på en premiumkanal och gör det tillsammans med Solidsport.

Första matchen som släpps är ÖFK:s segermatch i Allsvenskan 2016 mot IFK Göteborg. Matchen kommenteras av bland annat Ronald Mukiibi, en herre som hade en avgörande roll i denna match.

-Det var jätteroligt att få vara med och kommentera den här matchen. Jag har många roliga minnen från den, säger Ronald till ÖFK-tv.

Matchen kommer att vara tillgänglig att köpa från klockan 14.00 idag på långfredagen!

Matchen kan ni köpa på Solidsport för 39 kronor här!

Vi kommer sedan att släppa cirka två matcher i veckan under april och en bit in i maj. Allt för att tillfredsställa alla ni som hungrar efter fotboll.