ÖFK-tv: Se ÖFK:s första match i Allsvenskan idag 13.00

ÖFK-tv Premium bjuder idag på ytterligare en underbar match för ÖFK. Kommer ni ihåg när ÖFK gjorde debut i Allsvenskan 2016? Om inte får ni en chans att uppleva matchen igen mellan Hammarby och ÖFK på ÖFK-tv Premium. Köp matchen för 39 kronor, en match som släpps idag måndag klockan 13.00 eller köp ett abonnemang för 79 kronor per månad!

4 april 2016 är ett datum som ingen ÖFK:are kommer att glömma. Det var dagen då ÖFK spelade sin premiär i den högsta serien i Sverige och vi mötte Hammarby på bortaplan. Vi ska inte avslöja hur matchen slutade men vi kan avslöja att C-mores expert gjorde en kärleksförklaring till ÖFK efter denna match.

Som ett led i att stilla eran hunger på att få se fotboll igen har vi med hjälp av C-more fått möjlighet att sända ett antal ÖFK-matcher igen. Tyvärr får vi inte använda C-mores kommentatorer (eller publikljudet från matchen) men har istället bjudit in ett antal ÖFK-spelare och ledare att vara med och kommentera matchen.

På långfredagen släppte vi ÖFK-IFK Göteborg på från 2016 och den matchen kommenteras av bland andra Ronald Mukiibi och nu är det dags för en till match från det året, nämligen premiärmatchen mellan ÖFK och Hammarby på Tele2 Arena. Matchen släpps idag måndag annandag påsk klockan 13.00

Här kan ni köpa abonnemang eller enskilda matcher på ÖFK-tv Premium!

-Det är otroligt roligt att få vara med och kommentera ÖFK:s första match i Allsvenskan, det är alltid lite speciellt, säger Lasse Landin, ÖFK-ikon som är expertkommentator på denna match.

ÖFK-tv Premium är en nygammal kanal där ÖFK kommer att bjuda på ett antal matcher från förr men kommer också att bjuda på mängder med exklusiva möten och reportage.

Ni glömmer väl inte bort att köpa biljett till finalen i Svenska Cupen när ÖFK mötte IFK Norrköping? Den matchen visar vi fritt här på ÖFK-tv men ni kan köpa stödbiljetter till den matchen. 50 kr/biljett kostar det och då visar ni att ni stödjer ÖFK! Var med och slå publikrekord på Jämtkraft Arena!

Biljetter till cupfinalen köper ni här!