ÖFK-TV: Träffa nya spelaren Nikolaos och hör Amirs tankar om nyförvärvet

I går gjorde ÖFK klart med en ny mittfältare när Nikolaos Dosis skrev på ett kontrakt med klubben. Idag gjorde han sin första träning för sitt nya lag.

-Det är otroligt roligt att vara här och få spela i ÖFK, säger Nikos efter dagens träning.

Nikolaos Dosis är en 19-årig mittfältare som har sitt ursprung i Djursholm och AIK:s akademi, han sken som solen på Jämtkraft Arena på dagens träning.

-Jag följde ÖFK när de spelade i Europa League och drömde då om att få spela i laget. Nu är min dröm sann och det känns otroligt roligt. Killarna i laget är snälla och välkomnande och jag känner mig tacksam att få vara här.

ÖFK:s tränare Amir Azfrashan har haft ögonen på Nikos en tid och vet vilken potential killen har.

-Det känns skönt att ha honom här i ÖFK nu, säger Amir.

Se en intervju med Nikos i webb-tv spelaren ovan! Hör också vad Amir tycker och tänker om hans framtid i klubben.