ÖFK-tv: Träffa Ravel Morrison – från Man United till Lazio och Mexiko

Ravel Morrison, en gång stjärna i Manchester United och West Ham, har nu anslutit till ÖFK:s träningsläger i Spanien. ÖFK förhandlar just nu med hans nuvarande klubb, Lazio om ett kontrakt. Här träffar ni Morrison i en exklusiv intervju.

Ravel Morrison är nu 26 år gammal, och är uppvuxen i Manchester United och var som ung otroligt lovande. Han började karriär i klubben men sedan har det varit en mängd olika klubbar som har varit hans adress.

Han tillhör nu Lazio men har ett kontrakt som går ut i sommar. Senaste tiden har han tillbringat i Mexiko. Här tränar ni Ravel Morrison. Ännu så länge är han bara på besök hos ÖFK och ska träna med laget kommande vecka men målsättningen är att han ska skriva på för ÖFK inom kort.