ÖFK-tv: Upplev cupfinalen på nytt – Sam Mensiro kommenterar matchen

13 april 2017 spelade ÖFK final i Svenska Cupen mot IFK Norrköping. Nu har du chans att uppleva matchen på nytt. I kväll klockan 21.00 kan du se matchen här gratis på ÖFK-tv och på Solidsport! Men stöd ÖFK genom att köpa en stödbiljett till matchen för 50 kronor!

I väntan på att Allsvenskan ska dra igång har vi i ÖFK fått möjlighet att sända några av våra matcher från förr på nytt. Tack vare ett bra samarbete med C-more har vi kunnat bjuda på fyra gamla matcher som alla kan ses på ÖFK-tv Premium.

I kväll, på Valborgsmässoafton, visar vi finalen i Svenska Cupen mellan ÖFK och IFK Norrköping gratis på ÖFK-tv. Matchen visas klockan 21.00 och kan sedan ses igen som en repris.

-Det här var en fantastisk match för oss alla. Jag vara väldigt nervös inför matchen, berättar Sam Mensiro, som kommenterar matchen.

Här kan ni köpa stödbiljett till matchen! Swisha 50 kronor till 123 515 03 05. Eller köp biljetten här!

Matchen ser ni här!