ÖFK visar alla matcher från Europa League på ÖFK-TV

Östersunds FK fortsätter satsa på nostalgimatcher.
Tack vare ett samarbete med UEFA kommer ÖFK livesända samtliga gruppmatcher från klubbens historiska år i Europa League.
Bland annat kommer vi visa båda matcherna mot Arsenal.

Saknar ni fotboll? Saknar ni att se ÖFK spela matcher? Nu bjuder ÖFK-tv Premium på ännu en godbit. Eller rättare sagt, flera godbitar.

Supportrar till Östersunds FK har senaste veckan kunnat återuppleva totalt fem historiska matcher från Allsvenskan och Svenska Cupen på klubbens nya Solidsport Premium-kanal.
En succé ÖFK nu väljer att bygga vidare på.

Vi alla minns klubbens sanslösa år i Europa League under 2017 och bland annat lyckades mäta sig med storklubben Arsenal.
Nu har supportrarna chansen att återuppleva hela gruppspelet igen när samtliga åtta matcher från den historiska bedriften kommer livesändas på Solidsport och ÖFK-TV Premium.

Tack vare bra samarbete med UEFA kommer vi att kunna visa ÖFK:s alla matcher från gruppspelet. Dessutom kommer vi att visa ÖFK:s bägge matcher mot Arsenal.

Europamatcherna kommer visas live varje lördag klockan 20.00 med start till helgen när ÖFK:s första gruppmatch mot ukrainska Zorya Luhandsk visas. Den första matchen kommer vi att visa gratis!

Den som inte kan se live kommer såklart kunna se matchen i repris.

Övriga godbitar som ÖFK bjuder på från succéåret i Europa League kommer kosta 39 per match. Den som vill se alla matcher och samtidigt få tillgång till allt annat material på ÖFK-TV kan också bli Månadssupporter för 79 kronor.

Bli Månadssupporter här och stötta klubben ekonomiskt!

Se matchen live via spelaren nedan eller besök ÖFK-TV här!